Hallo,
Zijn er nog meer mensen met klachten over tuincentrum Overvecht? Ik heb inmiddels al 2 klachtenmails verzonden maar nimmer antwoord ontvangen. Hieruit blijkt hun klantvriendelijkheid alweer..
Onderstaand een ''kopie'' van mijn klacht.
Op 12 augustus 2010 heb ik bij Tuincentrum Overvecht te Beuningen een Garden Gril bistro de luxe bbq gekocht. Dit op aanraden van 1 van uw medewerkers. Nadat ik de bbq 1 x heb gebruikt vorig jaar heb ik deze, deze week uit de schuur gehaald. Echter bleek er allemaal roest te zitten op de bakplaat. Hierover heb ik contact opgenomen met Tuincentrum Overvecht, Martin. Na veel moeite en gezeur mocht ik de bbq komen omruilen of inwisselen voor cadeaubonnen, geld terug krijgen was geen mogelijkheid terwijl deze meneer mij vertelde dat hij wel het geld terug zou krijgen van de fabrikant. Dit bevreemd mij overigens ten zeerste aangezien je wel iets mag verwachten van een product van ? 169,00 en ik vraag mij dan ook sterk af wat het probleem is om geld terug te geven. Meneer verzekerde mij overigens dat er voldoende keuze was in bbq betreffende deze prijsklasse Vanavond ben ik direct terug gegaan met de bbq en heb een bon gekregen voor omruiling. In de winkel heb ik, samen met mijn vader, overlegd met uw medewerker Thijs. Deze gaf aan dat hij nooit een Garden Grill bbq zou aanschaffen, hij zou zich er zelfs voor schamen. Samen met uw medewerker heb ik naar diverse bbq's gekeken, hij raadde een weber bbq aan aangezien de rest volgens hem ''rotzooi'''' was. Ik snap overigens niet dat er ''rotzooi'' word verkocht door een tuincentrum van deze grote. Uw medewerker gaf aan dat de weber bbq van onze keuze ? 239,00 kostte. Ik heb gevraagd of dit wel juist was gezien de prijs op het kaartje ? 299,00 aangaf maar uw medewerker wist het zeker. Overigens was er geen voldoende keuze, geen enkele bbq met grillplaat kwam ook maar in de buurt van deze prijs. Aangekomen bij de kassa blijkt dat de bbq wel degelijk ? 299,00 kostte. Ik heb bij de caissière aangegeven dat haar collega Thijs heeft aangegeven dat de bbq ? 239,00 kostte echter gaf deze aan dat de prijs op de kassa doorslaggevend is. Overings had Thijs dit artikel ook gescand met een handscanner, echter gaf de caissière aan dat deze niet altijd up to date zijn. Ik heb aangegeven dat wij daar niets aan kunnen doen en heb daarom gevraagd om een leidinggevende. Mevrouw Orth kwam naar de kassa en beaamde hetzelfde als de caissière ongeacht wat haar collga Thijs had aangegeven. Er was geen discussie mogelijk, er was niets aan de prijs te doen ondanks onze eerdere klacht. Ik heb mevrouw Orth nogmaals, vriendelijk, verzocht om alsnog het geld terug te geven echter gaf deze aan dat ik het artikel dan binnen 8 dagen had moeten ruilen. Echter kan ik helaas niet vooruit kijken en zien dat de bbq ging roesten. Mevrouw Orth had daar overigens geen booschap aan en ik moest maar een klacht indienen. Helaas was er geen andere keuze en heb ik de weber bbq gekocht, wat moet ik immers met een waardebon ter waarde van ? 169,00. Ik had overigens meer service verwacht van een dergelijk groot tuincentrum zoals deze. Tot slot wil ik u mededelen dat ik mijn bevindingen en de uitspraken van uw medewerker zal melden bij Garden Grill. Gezien bovenstaande zie ik graag een antwoord op mijn klacht en een tegemoetkoming in de kosten binnen 5 werkdagen na heden.
Groetjes,
Teckel3