BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tot 2 x toe een kapotte spijkerbroek

Bijdrage door gebruiker
14-01-2009
1 reactie

Hallo,

Ik heb de volgende vraag, ik heb in oktober een dure spijkerbroek gekocht. Binnen een maand was de knoop eraf en zat er daardooreen groot gat in mijn broek. Ik ben toen terug naar de winkel gegaan en kreeg te horen dat mijn broek gemaakt zou worden, prima dacht ik nog! Een week later werd ik gebeld dat het maken van mijn broek niet ging lukken omdat het gat te groot was en er geen nieuwe knoop meer op gezet kon worden, ze zouden een nieuwe broek voor mij bestellen. Na twee weken was mijn broek eindelijk binnen en kon ik mijn broek weer dragen die ik inmiddels anderhalve maand geleden al had aangeschaft. Inmiddels heb ik de broek twee maanden en ja hoor, de knoop is er weer af en het gat is weer net zo groot als de eerste keer. Eigenlijk heb ik het dus wel een beetje gehad met deze veel te dure broek!!!!! Ik moet dus weer terug naar de winkel waar ik vast en zeker te horen krijg dat ie weer naar de kleermaker moet en dan ben ik dus weer voor twee weken mijn broek kwijt! Ik wil dus gewoon mijn geld terug en hoef deze broek helemaal niet meer!! Heb ik hier recht op?? Wie kan mijn vraag beantwoorden?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.