Beste mevrouw/heer,
Bij een concert bij Ziggo Dome was ik op tijd binnen, maar ik wilde nog mijn goodiebag ophalen, want ik had VIP tickets. Een medewerker zei dat ik datbij het gebouw naast de Ziggo Dome kon ophalen. Mij werd gegarandeerddat ik niet weer voor de rij hoefde te wachten, maar dat ik via de middeningang naar binnen mocht treden.
Ik haalde mijn goodiebag op en wilde weer naar binnengaan. De medewerker voor de deur wilde me echter niet naar binnen laten. Ik verwees naar (ook letterlijk aanwijzend) de andere medewerker die me had verteld via deze ingang weer naar binnen te mogen, ik werd alsnog genegeerd en mij werd gezegddat ik niet naar binnen mocht via die ingang. Ik probeerde het nogmaals uit te leggen, maar toen werdwoedendgezegd dat ik weg moest gaan zodat anderen konden worden geholpen. Ik vond dat heel onredelijk.
Ik besloot weer in de rij te wachten. Toen ik weer eenmaal binnen was, had ik de Support Act gemist. Het hoofdconcert zelf had ik wel kunnen zien, maar de manier waarop ik door de tweede medewerker werd behandeld veranderde mijn gemoedstoestand ontzettend, waardoor de sfeer erg naar beneden werd gehaald.
Ik heb gemaild naar Ziggo, die verwees me naar Mojo. Ik had gemaild naar Mojo, die verwees me naar de beveiligingsafdeling van Mojo. Ik had gemaild naar die afdeling. Ze gaf geen begrip, ik kreeg geen excuses, en geen compensatie. Ik vind namelijk dat ik recht heb op compensatie, omdat:
1. ik de Support Act heb gemist door een miscommunicatie van medewerkers;
2. ik zeer onredelijk werd behandeld door een medewerker die me weigerde naar binnen te gaan.
Ik mailde Mojo-beveiliging later nog een keer, maar ze bleef bij haar standpunt. Ik besloot de Geschillencommissie in te schakelen, maar ze kon niets voor me doen, want Mojo is niet aangesloten bijde commissie.
Is er nog iets wat ik kan doen? Heb ik inderdaad recht op enige compensatie?
Met vriendelijke groeten,
Mano