BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Squashracket kapot - garantie?

Bijdrage door gebruiker
22-03-2008
12 reacties

Hallo,

ik heb 7 oktober 2007 bij Perry Sport een squashracket gekocht, waarmee ik tot gisteren een keer in de week mee squashte. Nu is gisteren echter een snaar geknapt, waardoor het hele racket krom is gaan staan. Aan de zijkant van het racket is bovendien het frame beschadigd. Ik squash al bijna 10 jaar, heb met mijn vorige racket 6 jaar gesquasht zonder dat er iets mee was, en deze gaat binnen een half jaar kapot. Ik ben ermee naar Perry geweest, maar daar zeggen ze dat er op "squashrackets geen garantie zit" (terwijl dit wel op de bon staat), en dat ze hem niet willen vergoeden/vervangen. Volgens de verkoper is het geen fout in het product geweest, want anders had ik dit eerder moeten merken. Ik doe er echter altijd voorzichtig mee, en op de normale slijtage na (lichte schaafplekker aan de bovenkant) is het racket nog perfect in orde. De verkoper heeft het racket nu opgestuurd naar Dunlop, maar verwacht dat zij ook niks vergoeden. Wat zijn hierin nu mijn rechten en hun plichten? De verkoper stelde in ieder geval dat hij niet aansprakelijk was, wat ik echter betwijfel.... Alvast bedankt!

Groetjes, Freek

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.