Dochter heeft appartement gehuurd. Door vorst leidingen bevroren. Dochter heeft alleen de huurovereenkomst getekend. Wij stonden alleen borg voor huur volgens wonen direct. En dan nog alleen als er sprake was van achterstallige betalingen. Daar is tot nu toe geen sprake van.
Huurbaas heeft zonder haar op de hoogte te stellen woningdeur geforceerd en naar zeggen de boel gerepareerd.
Dochter is niet aansprakelijk gesteld, wij wel. Mag dat ze heeft eigen verzekeringen moet zij dan niet eerst aansprakelijk gesteld worden alvorens ze bij ons aankloppen