BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ruilen voor een niet werkende sjoelbak.

Bijdrage door gebruiker
18-01-2011
111 keer bekeken
32 reacties
Geachte heer/vrouw

Ik heb met de kerst een kado gekocht bij de bartsmit in nootdorp. Het gaat hier om een sjoelbak met kerst gingen we de sjoelbak uitpakken om er met de kinderen tespelen.
moetsten we hem eerst invettten met pledgs.
wij na de kerstdagen dat gedaan maar de sjoelstenen komen niet verder dan 30 cm op de baan de baan is testroef en gemaakt van verkeerd hout.
wij naar bartsmit om tevragen of ze met ons wouden sjoelen.
dat deden ze. zij kwamen ook niet verder dan 30cm.
Ik wou een tegoed bon maar ik was de bon kwijt. maar had wel een bank afschift meegenomen. met allegegevens van tijd transactie enz enz. maar een tegoed bon nee dat niet we moeten een bon hebben.zeiden ze.

Ze geven in de winkel toe dat het produkt niet werkt.
Ik verwacht als ik iets koop (een sjoelbak daar kan toch niets aan mis zijn zou je denken maar dat kan wel.) dat het werkt.

Wat moet ik doen? ben al div keren naar de winkel geweest en telefoontjes en brieven gepleegd met bartsmit nederland. Maar nog steeds geen tegoed bon.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.