BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

restitutie eindschoonmaak

Bijdrage door gebruiker
25-11-2011
Reageer
Op 21 sept. 2011 hebben wij een bevestiging ontvangen van Actievandedag voor onze geboekte arrangement op vakantiepark Duinlust in Kaatsheuvel. In deze bevestiging staat dat de prijs incl. energievergoeding, eindschoonmaak en toegang tot het subtropisch zwemparadijs is.
Op 23 sept. 2011 ontvangen wij een factuur van Hogenboom vakantieparken waarbij 40,-- euro schoonmaakkosten wordt berekend. Wij hebben deze factuur voldaan. Bij aankomst blijkt dat het subtropische zwembad niet aanwezig is en dat wij 2x de eindschoonmaak hebben betaald. Op ons schrijven verzonden aan Hogenboom Vakantieparken hebben wij geen reactie gekregen. Wel kregen wij van Actievandedag de mededeling dat wij geen recht hadden op 40,-- euro restitutie. De reden die zij opgaven was dat op de website vermeld stond dat het excl. schoonmaakkosten was. De bevestiging die wij echter hebben ontvangen stond incl. Dit zou een "foutje" zijn. Ook de vermelding van het subtropisch zwemparadijs was een "foutje".
Wat is ons recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.