Geachte lezer ,
2 kaartjes voor de musical petticoat besteld op 2 bonnen van C 1000 met een korting van € 10.= pp . Je kon maar 1 nummer per persoon invullen , dus 2 x aangemeld met 2 x mijn naam en bankafschrift . Krijg de kaarten toegestuurd waarop 1 persoon op stoel 32 zit [ oost ] en 1 persoon stoel 15 [ noord ] hierover 2 mails gestuurd , maar zij laten niets horen op mijn mails . Toen maar gebeld , met de nodige wacht minuten en muziek en eindelijk een mevr die zij , ja maar U had 2 pers moeten boeken , toen ik zei dat dat niet mogelijk was , wist zij het ook niet , maar ze ging wel even vragen , na een poos wachten zei zij dat er niets aan te doen was . Ondertussen was ik al € 6 .= aan bellen kwijt terwijl ik € 10.= korting had en heb gezegd dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie boek . Mijn vraag is , is hier nu niets meer aan te doen , ik heb de € 106 .= al betaalt , je gaat samen een avondje uit en de musical is pas 11 maart 2011 .Heeft U hier meerdere klachten over gehad ??
Met vriendelijke groet Eef Kors-Heijnen