BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

petticoat musical

Bijdrage door gebruiker
14-12-2010
2 reacties
Geachte lezer ,
2 kaartjes voor de musical petticoat besteld op 2 bonnen van C 1000 met een korting van € 10.= pp . Je kon maar 1 nummer per persoon invullen , dus 2 x aangemeld met 2 x mijn naam en bankafschrift . Krijg de kaarten toegestuurd waarop 1 persoon op stoel 32 zit [ oost ] en 1 persoon stoel 15 [ noord ] hierover 2 mails gestuurd , maar zij laten niets horen op mijn mails . Toen maar gebeld , met de nodige wacht minuten en muziek en eindelijk een mevr die zij , ja maar U had 2 pers moeten boeken , toen ik zei dat dat niet mogelijk was , wist zij het ook niet , maar ze ging wel even vragen , na een poos wachten zei zij dat er niets aan te doen was . Ondertussen was ik al € 6 .= aan bellen kwijt terwijl ik € 10.= korting had en heb gezegd dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie boek . Mijn vraag is , is hier nu niets meer aan te doen , ik heb de € 106 .= al betaalt , je gaat samen een avondje uit en de musical is pas 11 maart 2011 .Heeft U hier meerdere klachten over gehad ??
Met vriendelijke groet Eef Kors-Heijnen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.