BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

outletplanet

Bijdrage door gebruiker
16-09-2010
8 reacties
Op 12 juni een zwembad opgehaald die we via internet gekocht hebben bij outletplanet.
Helaas geen beschrijving hoe je het op moet zetten.
Via internet vergelijkbare zwembaden opgezocht, degene die we gekocht hebben konden we niet vinden.
Ook nergens een CE merk, dus we weten niet of het wel aan bepaalde eisen voldoet.
Zwembad is niet op te zetten omdat de zijwanden steeds onder de ijzeren beugel vandaan schieten bij ongeveer 3000 liter water. (3 keer geprobeerd, dus 9000 liter weg gegooid)
Hierop outletplanet diverse keren gebeld (duur nummer), gemaild inclusief foto's, aangetekende brief, altijd antwoord maar geen beschrijving.
Nu de zomer voorbij is hebben we nog steeds geen beschrijving, outlet zegt dat we bij de leverancier van hun moeten zijn, maar wij hebben een contract met outlet afgesloten.
Het zwembad terug nemen willen ze ook niet.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij raad geven?

Alvast bedankt voor de reacties
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.