BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzegging FittallDay / MyBasic Club / Il Fiori onmogelijk

Bijdrage door gebruiker
24-11-2014
2 reacties
In Augustus 2014 wilde ik mijn lidmaatschap opzeggen bij Fitallday Roermond. Ik stuurde een mail met de opzegging en kreeg een reactie dat ik niet bij hun kon opzeggen; hun bedrijf was verkocht en ik moest het met de nieuwe eigenaar oplossen. Pluspunt: de reactie maakt duidelijk dat mijn mail gelezen was.
Incasso stopgezet en niets meet vernomen tot vandaag. Of ik € 98,00 wilde betalen aan Il Fiori Roermond. Terwijl Mybasic Club voorheen incasseerden.
Een telefoontje mocht niet baten. Ik moest de opzegging komen overleggen want anders... En dat terwijl ik nooit een overeenkomst met Il Fiori of Mybasic Club getekend heb. Om maar te zwijgen van een SEPA machtiging.
Ik kan toch een lidmaatschap opzeggen bij de partij waar ik de overeenkomst mee gesloten heb? Waar is een overeenkomst tussen 2 partijen anders goed voor?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.