BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzegging Donald Duck abo bij Sanoma

Bijdrage door gebruiker
20-09-2011
12 reacties
In mei van dit jaar overleed mijn vader. Hij was meer dan 25 jaar lang lid van de Donald Duck. Wij hebben de week na het overlijden zijn abonnement bij Sanoma opgezegd. Op 24 mei jl.ontvingen wij een brief waarin één en ander werd bevestigd. Per e-mail ontvingen wij nog bericht van Sanoma dat in geval van overlijden het abonnement per direct zou worden opgezegd.

Op 9 juni 2011 werd er echter opnieuw een kwartaalabonnement van onze rekening afgeschreven.

Op mijn vraag hoe dat nu toch mogelijk was kregen wij het antwoord dat zij een fout hadden gemaakt door niet direct het abonnement stop te zetten. Maar alles zou in orde worden gemaakt.

In augustus ontvingen wij nog niet de helft retour van het door Sanoma onterecht afgeschreven kwartaalabonnement. Opnieuw de pen ter hand genomen.

Nu is het zo dat wij voor een kleinkind eveneens een abo op de DD hebben afgesloten.

De reactie van Sanoma was verbijsterend: geen restitutie van het resterende bedrag van het onterecht afgeschreven kwartaalabonnement maar een compensatie in de vorm van het doorboeken van 3 nummers van de Donald Duck op het abonnement dat wij hebben afgesloten voor het kleinkind.

We zitten inmiddels in september. Hoe krijgen wij Sanoma toch nog zo ver om het resterende bedrag van het - ik herhaal - onterecht afgeboekte kwartaalabonnement alsnog aan ons over te maken?

Is dit een structureel probleem bij Sanoma?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.