Hallo allemaal,
Wij staan al jaren op de wachtlijst voor een vaste ligplaats voor onze boot. Nu gaan we van jachthaven naar jachthaven waar we dan elke keer onze boot kwijt kunnen. Het laatste jaar hebben we ook in een bepaalde jachthaven gelegen, maar nu hebben we afgelopen maand te horen gekregen dat we een vaste ligplaats hebben vlak bij ons huis. We hebben pas een rekening gekregen van de jachthaven waar we een jaar gelegen hebben om voor het komende jaar liggeld te betalen. Nu heeft mijn man gebeld en gezegd dat we naar een andere jachthaven gaan. We hebben nooit een overeenkomst getekend, maar de man wil in ieder geval van het liggeld voor het komende jaar de helft hebben. Terwijl we nog voor de verstreken betalingstermijn opgezegd hebben. Kan dit zomaar?