ik ben bij de dokter geweest te hoge bloeddruk..overspannen/depressie..
ik wilde mijn contract eerder beeeindigen vanwege alles maar voornamelijk omdat ik niet meer kon sporten.
vanwege die vermoeidheid(kan niet eens stofzuigen en lig elke dag 7 uur s avonds op bed en kan er moeilijk uitkomen hele dagen prikkelbaar)
daarbij voel ik me heel down dag in dag uit..
maar ik moet van hun perse betalen..en mag mijn contract niet opzeggen dit terwijl ik 1 ontevreden ben,2
het lichamelijk niet aan kan er nog heen te gaan en dus gedwongen ben door te betalen.
ze geven als antwoord: zolang je niet dood gaat loopt je contract gewoon door.