Te belachelijk voor woorden dat ze open durven te gaan op deze manier! Dit is mensen letterlijk uitbuiten. Eenmaal aangekomen in het park waren alle attracties dicht om 11uur. Alles sloot om 12uur (wat dus ook niet klopte) en gingen pas om 3 uur weer open. BELACHELIJK. Dit was overigens tegelijk met onze reservering voor het zwemmen om 14u. dus konden wij tot 14u helemaal niets. Alleen de publieke speeltuinen waren open. Kinderen hebben dus alleen maar op glijbanen (op de attractie botsbootjes na) kunnen spelen.
Zwemtijden waren uiteindelijk met een uur verplaatst, Hierdoor konden wij ook niet meer zwemmen. Een groep van zo'n 30 man stonden voor niets voor het zwembad te wachten in de hitte. Er werd een medewerker op de fiets langs gestuurd om mee te delen dat het zwembad niet open zou gaan.
Iedereen die voor niets bij het zwembad stond (zo'n 30/40 man) werd letterlijk het park uitgestuurd voor een externe receptie/klantenservice balie. Niemand wist deze meteen te vinden (leuk met kids, 25+ graden en tassen van dien) Daar kregen wij te horen, te moeten mailen naar sales@duinrell.nl. Nu bijna 2 weken later nog steeds geen antwoord ontvangen. (hang nu wederom al 30 min in de wacht voor de klantenservice lijn met nog 13 wachtende voor me)
Corona of niet, ze zouden op de manier niet open mogen. en voor het feit dat de klantenservice ook in het park zo laconiek omgaat met deze situatie is beschamend. Je komt daar voor kids, en de kids hadden niets meer dan teleurstelling.
Ook zijn er neppe recensies gespot, zo proberen ze slechte recensies te verzuipen. Lijden allemaal naar hetzelfde adres, laat niet met je sollen.
NOGMAALS DIT PARK MIJDEN MET DE HUIDIGE MAATREGELEN VAN DIEN
-update
na 57 minuten eindelijk een medewerker te pakken. Wist niets, kon niets betekenen en meldde ook dat het doorgegeven emailadres niet juist was. Stuur maar een mail naar info2duinrell.nl was het enige wat we te horen kregen na een uur in de wacht. Niemand van sales aanwezig omdat deze met lunchpauze waren. Niemand verder aanwezig die hierover ging. Let op de klantenservice bestaat uit 3 medewerkers. met de zeeën klachten die zij nu binnenkrijgen (iedereen in het park was laaiend) mag je jezelf wel wat beter voorbereiden maar hebben ze hier ook mooi maling aan.