Ik ben blijkbaar ruim een jaar geleden lid geworden van een vereniging door het invullen van mijn NAW gegevens op een aanmeldingsformulier. Heb nooit iets met het lidmaatschap gedaan en was het alweer vergeten. Krijg nu een betalingsherinnering incl boete en dreigement met incassobureau. In hoeverre is zo'n online aanmelding rechtsgeldig?