Vandaag kwam er een envelop voor mijn zusje in de brievenbus & daar in zat een brief van de nationale fotostudio.
Toen heb ik hem even gelezen, omdat mij zusje mij vertelde 'dat zal wel van die gratis shoot zijn.'
Na het lezen vond ik het nogal raar dat ze zei dat het gratis was want er stond dat het € 125,- euro kosten. Daarnaast vond ik het nogal raar dat me zusje was gekozen voor een casting.
Nou is ze natuurlijk een hardstikke mooie meid, maar ze heeft totaal geen figuur van een model.
Ook was ze in de verondestelling dat het een shoot was waar bij ze 3 vriendinnen mee kon nemen, maar naar mij idee is een casting alleen voor jou XD
Mijn vraag dus is dit te vertrouwen? En kan ik haar daar met een gerust hart heen laten gaan, helemaal naar zwollen? En klopt het dat ze mensen mee kan nemen?
Want ik vertrouw er namelijk helemaal niks van, zeker niet omdat ik op die site heb gekeken & ik zelf nog een betere amateur fotografe ben & na veel reacties te hebben gelezen van andere.
Maar nu heeft ze schijnbaar al een afspraak gemaakt, kan ik dit ook kosteloos afzeggen voor haar?