Ik heb vrijdag met een winkelmanager van Praxis telefonisch een afspraak gemaakt over de afhandeling van mijn klacht over kromme nieuwe WPC tuinschermen. Hij zou de afspraak 's middags ter bevestiging nog aan mij mailen. I.p.v. belt hij mij later op en trekt de overeengekomen afspraak eenzijdig in. Met de reden dat het service centrum van Praxis niet akkoord is. Ik heb hem gemaild dat ik het wederom een vreemde gang van zaken vindt, als een bevoegd persoon van Praxis mij belt om specifiek over dit onderwerp te praten. Wij tot een mondelinge afspraak overeenkomen, we doen allebei water bij de wijn. En vervolgens wordt de afspraak doodleuk gecancelled. Ik boos, gemail dat ik dit o.a. een vreemde gang van zaken vind. Zijn letterlijke reactie op mijn mail:
I.d.d. en tot mijn spijt heb ook ik me te houden aan de procedures die momenteel bij Praxis gelden,
Zal mij gaan inlezen en kom er zeker na mijn vakantie op terug.
Kan ik hier iets mee? Kan ik mij beroepen op de mondelinge afspraak die hij met mij heeft gemaakt? Ben die toko zo zat...
Ik heb evt de volledige e-mail hierover ter beschikking.