BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Meningsverschil Florient en Pluimen.nl

Bijdrage door gebruiker
08-09-2008
2 reacties

Goedemiddag Dames/Heren,

Ik heb een meningsverschil met Florient/ Pluimen.nl.

Ik had een Pluim aan mijn moeder gegeven, en die heeft ze later in de vorm van een bonsai boompje proberen in te wisselen.

Vervolgens heeft zij niets ontvangen.Nu beweertFlorient dat er een briefje is achtergelaten(wat niet het geval was). Na een tijdje later, dit probleem gemaild te hebben kreeg ik de volgende respons: De opdracht om bij uw moeder te laten bezorgen is dinsdag 20 mei geweest. Onze bezorgdienst is aan de deur geweest op 20 mei, trof niemand aanwezig en heeft een briefje in de bus gedaan met daarop een telefoonnummer wat gebeld had kunnen worden om een nieuwe bezorg afspraak te maken. Als hier niet op gereageerd wordt komt het pakket retour. In dit geval heeft het boompje drie dagen in het depot gestaan, in de hoop dat er een reactie zou komen.

U zult begrijpen dat een Bonsai daar niet beter van wordt, het is een natuurproduct en zeker een Bonsai heeft goede verzorging nodig. Komt de Bonsai bij ons terug dan kunnen wij er helemaal niets meer mee, hij is al een week onderweg bijna, en gaat de biobak in.

Ik begrijp dat u van ons verwacht dat wij een nieuwe Bonsai naar u toesturen en daar dan maar alle kosten voor moeten dragen, maar helaas mevrouw kan dat niet. Ik begrijp dat u en uw moeder teleurgesteld zijn en daarom bieden wij u 20% korting aan als u bij ons een nieuwe Bonsai zou bestellen. Als er pakketten van onze eigen klanten retour komen bieden wij ze ook 20 % korting aan. U bent een klant van Pluimen en Pluimen is een klant van ons daarom bieden wij u dit ook aan.

Dit verhaal heb ik met verbijstering gelezen.

Wat voor stappen kan ik nu ondernemen ?

Alvast bedankt,

H.W. Scholten

Ik heb de e-mails proberen toe te voegen maar dan overschreed ik het maximaal aantal karakters

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.