ik heb mijn abonnement bij de leesmap aangetekend opgezegd per 28 augustus 2004. Bij het afsluiten van dit abonnement heb ik een 3 maanden zomerstop bedongen. Dit staat op het contrakt vermeld. Als ik nu mijn zomerstop op zou nemen, dan zou ik op 26 mei de laatste leesmap in ontvangst kunnen nemen. Wat schetst mijn verbazing. Als ik deze zomerstop van 3 maanden zou opnemen, dan wordt mijn contrakt eenzijdig door de NLK met 3 maanden verlengd. Dus niet 28-8 einde abonnement, maar 28-11. In het contrakt staat bij de algemene voorwaarden niets over het eventueel recht hebben op verlenging van het abonnement. Kan dit zomaar en wat zijn de regels betreffende deze contrakten.
Dick Nuesink.