Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen.
Ik bij lecturama een pakket webdesign besteld.In eerste instantie dacht ik dat dit ongeveer € 170,- zou gaan kosten. Na mijn 2e pakket binnen te hebben gekregen bleek dit ca € 1600,- te gaan kosten.
Hierop heb ik met lecturama gemaild of ik het retour kan sturen en mijn geld terug kon krijgen. Hier werd allemaal snel opgereageerd en ik kon het retour sturen.
Dit heb ik dus ook gedaaan en heb zelfs een bewijs van de post.
Opeens krijg ik nu aanmaningen binnen van lecturama dat er nog geld open staat. Hierop heb ik geemaild en verteld dat ik het al retour had gestuurd. Daarop moest ik mijn bewijs van de post opsturen. Dit heb ik ook per email gedaan.
En nu laten ze niets meer van hun horen, maar storten ook mijn geld wat ik al betaald heb niet terug.
Ik heb al 3 emails gestuurd en laten niets meer van zich horen.
Wat kan ik nu het beste doen ?