Ik ben sinds kort in dit huurhuis komen wonen en mijn buurvrouw maakte me al direct duidelijk dat het HUN schutting was en ik er niks tegenaan mocht zetten, nu staat de schutting inderdaad op hun grond echter de palen niet zelfs op mijn grond als we kinderachtig moeten zijn. Mag ik in deze palen mijn gaas spannen voor mijn klimplanten ? Op deze manier hou ik ruim 5 cm afstand van de schutting en heb ik toch mijn klimplanten. Mogen zij mij verbieden krammen in de palen te slaan?