Ik wou mij afgelopen weekend aanmelden bij De Lotto om nog mee te kunnen spelen met de trekking van dat weekend. Dit heb ik online gedaan, maar gaandeweg de "invulprocedure" kwam ik er achter dat ik dan pas vanaf de daaropvolgende trekking kon meespelen. Ik heb de hele procedure toen afgebroken zonder de "bevestigingsknop" in te drukken. Tot mijn stomme verbazing ontving ik 5 minuten daarna per email een bevestiging tot deelname van De Lotto! Hebben jullie hier ervaring mee, en weten jullie misschien hoe dit werkt?
mvgr
W.M. Hoedt (dhr)