BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kan ik mijn geld terug vragen of vervangen tickets?

Bijdrage door gebruiker
23-10-2025
2081 keer bekeken
6 reacties

Dinsdagavond 22 okt ben ik direct naar de website van Plopsaland Antwerpen gegaan en tickets gekocht voor donderdag 23 okt. Gedurende de hele bestelproces stond niks vermeld over donderdag 23 oktober dicht. Flexibele tickets kopen was niet mogelijk. Na de betaling stond als laatste op de tickets controleer openingstijden. Dat is volgens mij niet nodig want de tickets zijn op datum gekocht en ik ga ervan uit dat als ze gesloten zijn, zou het systeem het aangeven.

Ik heb aan Plopsaland 2 vragen gesteld. 1 hoe is het mogelijk dat ik voor een gesloten dag tickets kon kopen? 2. Welke stappen moet ik ondernemen om mijn geld terug te krijgen?

Dit was het antwoord van Plopsaland:

"Plopsa Station Antwerp is inderdaad gesloten vandaag.

Dit staat ook zo vermeld op onze website onder Openingstijden | Plopsa Station Antwerp

De uurroosters zijn reeds geruime tijd zichtbaar op onze website, zodat bezoekers hun bezoek tijdig kunnen plannen.

Wij danken u voor uw begrip en raden u aan om onze officiële website vooraf te raadplegen voor de meest actuele informatie over openingsdagen en -uren. ✨🍄"

Hierna, heb ik weer de vraag gesteld hoe is het mogelijk en kopie van mijn tickets gestuurd. De reactie tijd is nog niet voorbij. Maar ik vraag me nog af of ik mijn geld terug kan eisen of dat ik de €116,- kan beschouwen als in de prullenbak. Ik hen ook blij met vervangende tickets.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.