mijn dochtersjas is gestolen uit de gardarobe van een disco,
de gardarobe is tor 22.uur gratisen kost 0,50 euro na 22 uur,(zij gaf de jas af om 23 0uur, maar er staat ook een bordje:wij zijn niet aansprakelijk voor het zoekraken enz enz.... daar beroept de directie zich dus op toen ik belde met mijn klacht, wie weet hoe dit nu precies zit/,gr marjan