BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is dit een normaal antwoord van TEVA

Bijdrage door gebruiker
30-07-2014
72 keer bekeken
7 reacties
Ik had van het jaar een paar TEVA sandalen gekocht deze gingen tijdens de vakantie beiden stuk Ik kreeg van TEVA onderstaand antwoord


Geachte Richard,



Dank u voor het contact opnemen met TEVA Klanten Service.



Wat jammer te horen dat uw sandalen niet naar wens zijn en dat u deze naar de schoenmaker heeft moet brengen. Producten die naar een schoenmaker gebracht zijn, vallen helaas niet meer onder garantie.



Teva ® biedt een beperkte garantie van één jaar met een aankoopbewijs (zoals een kopie van de originele factuur). Het geldt alleen voor fabrieksfouten. Artikelen die zonder aankoopbewijs naar Teva worden gestuurd ®, of waarvan de aankoopdatum langer dan een jaar gelden is, zullen worden teruggestuurd naar de klant. Als jouw artikel voldoet aan de garantie-eisen, dan kan Teva ® je aanbieden om het artikel om te ruilen of het bedrag van aankoop terug te betalen. We bieden geen mogelijkheden tot reparatie. Als je jouw artikel bij een van onze erkende verkopers hebt gekocht, dan willen wij je vragen om het product in eerste instantie bij het originele verkooppunt terug te brengen.



Artikelen die niet vallen onder deze garantie:



· Producten die langer dan één jaar geleden gekocht zijn

· Producten met algemene slijtage

· Buitensporige slijtage of misbruik

· Aangepaste producten



Heeft u na deze informatie meer hulp nodig, aarzel dan niet om ons te bellen op nummer 0800 022 0471 (0031 (0) 800 022 0471 vanuit België) of email ons van Maandag - Vrijdag 09:00 – 17.00.



Met vriendelijke groet,



John



TEVA Footwear

Online Customer Service Representative

Deckers Europe



From: DECKERS-STORAGE@service.contactondemand.com [mailto:DECKERS-STORAGE@service.contactondemand.com]
Sent: Monday, July 28, 2014 4:25 PM
To: John Culley
Subject: 228056734061036 : tablet: General Information




SHOP SITE



Teva





My Question = General Information

Comment = De sandalen van mijn vrouw heb ik allebij naar de schoenmaker moeten brengen Sandalen type F19012a tijdens de vakantie omdat bij de bevestigingsring op de schoen het stiksel losliet Dit ben ik niet gewend van teva en had betere kwaliteit verwacht Ik kan hier niet de foto's van de reparatie toevoegen Mvg Richard de Groot 0655832380 Verstuurd vanaf mijn iPad



123 N. Leroux St. Flagstaff, AZ 86001
Privacy Policy :: Update Your Account


Need Help? Call
1.800.345.1786


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.