Hallo
Wij hebben ongeveer 5 jaar geleden meegedaan met een actie van horeca proefbon.
Na weinig gebruik van deze bon hebben wij geprobeerd om deze op te zeggen. Helaas is contact niet mogelijk. Altijd een antwoordapparaat en op een mail wordt niet gereageerd. Nu hebben wij de rekening late blokkere.. De bank heeft 2 rekeningnr aangetroffen op het formulier en deze beide gestopt.
Nu hebben wij opnieuw een dinercard ontvangen en moeten wij weer controleren of er geld van de bank word gehald.
Deze card kost 30 euro per jaar. Niet dat wij er arm van worden maar ook maken wij er geen gebruik van. Tevens kan ik mioj boos maken om het feit dat dit mogelijk is.
Zijn er meer klachten over deze card en wat kunnen wij doen om geen post meer te ontvangen?
b.v.d Joke HIlle