Hometrainer die ik gebruik was stevig en zag er professional uit. De hometrainer had ik 8 jaar geleden gekocht. Maar de beelscherm deed het niet zo goed meer.
Dus besloot ik om een nieuwe hometrainer aan te schaffen. Via de website van Neckermann eentje gezien oktober 2015 voor meer dan € 70 euro inclusief btw die afkomstig is van VidaXL. Hometrainer werd in een doos aangeleverd. Later moesten we het in elkaar zetten. Maar ik zag gelijk een verschil tussen de 2 hometrainers. De nieuwe hometrainer ziet er goedkoop en slap uit. Ik dacht het kan niet teruggebracht worden omdat het al uitgepakt is. Maar ik had zeker spijt van mijn aankoop. 1 of 2 maanden later heb ik het aangegeven dat ik niet tevreden was hierover. Neckermann gaf aan niks meer te kunnen doen, maar er zit 2 jaar garantie. Ik dacht laat ook maar niks aan te doen, ik moet maar gebruik van maken want ik heb best veel geld betaald.
Nu 16 maart 2016 trapte ik op de hometrainer maar hij liep vast, waardoor het stuk is of er iets is los zit. Nu geeft Neckermann en VidaXL dat ze geen monteurs hebben, maar dat ze alleen aanbieden voor kosteloze onderdelen. Ik ben geen monteur en ik wil gewoon dat het gemaakt wordt. Ik had zogenaamd toch 2 jaar garantie op de hometrainer. Ze bieden dus nepgarantie aan. Hoe moet ik het in elkaar zetten? VidaXL gaf ook aan dat ik zelf een bouwproduct heb gekocht en daardoor zelf in elkaar en uitelkaar moet halen.