In JULI heb ik een bestelling gedaan bij FUCHSIA MACHIELS in BELGIE en heb E. 110.- betaald . Tot op heden krijgen we geen contact meer. Geen bestelling, geen antw.[ antw.apparaat] en op de mail wordt ook niet gereageert.Ik heb de consumentenbond ingeschakeld en die weer met de ECC. Die kregen ook geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen?.