Hallo, bij ons in de tuin staat een mooie en redelijk grote hazelaar (geen kronkel, maar gewoon). Het vreemde is dat er de laatste twee weken zowel katjes als noten aanhangen. Horen die katjes niet op z'n vroegst in januari te verschijnen? Dit is bloem en vrucht tegelijkertijd aan de boom. Is dat normaal???
groetjes,
Marjan