wie heeft er deze ervaring ook met http://www.bobbins.nl/ bij deze een borduur pakket gekocht en stom al vooruit betaald maar ze leveren niet bellen e-mailen faxen helpt niet ze reageren nergens op.
Bij deze waarschuw ik u allemaal koop niet bij
http://www.bobbins.nl/
Wat nu tedoen