BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Geschil sportschool Mulder Sport

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-07-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Beste mensen,Als ik zo de eerdere berichten lees dan vrees ik dat dit een hopeloze zaak is, maar toch wil ik graag mijn verhaal even doen.Mijn vriendin is een lidmaatschap aangegaan bij Mulder Sport in Zoetermeer en heeft in eerste instantie geinformeerd naar de mogelijkheden tot betaling per maand omdat zij niet elke maand gebruik kan maken van hun faciliteiten. Mijn vriendin is buitenlands, verstaat en spreekt goed Nederlands, maar toch kan dit logischerwijs soms voor onduidelijkheden zorgen. Wellicht is dit -of een andere factor- debet aan het feit dat wij nu overspoeld worden met rekeningen omdat Mulder Sport van mening is dat elke maand betaald dient te worden, ook al wordt er geen gebruik gemaakt van de sport/fitness faciliteiten. Achteraf wel logisch gezien de voorwaarden die Mulder Sport stelt, maar het is mijns inziens onbegrijpelijk dat in eerste instantie (mondeling) andere informatie wordt verschaft. Informatie waar wij ons juist voor trachtten in te dekken. Anderzijds is Mulder Sport totaal niet geinteresseerd in het komen tot een oplossing, sterker nog, ze geven totaal niet thuis en elk schrijven wordt beantwoord met een nieuwe rekening.Met name dat laatste is toch wel een bijzonder grote doorn in het oog. De laatste brief was een toch wel bijzonder uitgebreide uiteenzetting van de gang van zaken, onze visie erop en de vraag of er niet enige vorm van coulance gehanteerd zou kunnen worden omdat er simpelweg sprake is geweest van een misverstand en geen opzet. Ook die aangetekende brief wordt doodleuk weer beantwoord met een nieuwe rekening.Op papier staan ze in hun recht, maar moreel gezien kan dit natuurlijk niet. Het gaat duidelijk meer om het verdienen van geld (lees: het leegmelken totop de laatste cent) dan het tevreden houden van klanten, of het in elk geval komen tot een oplossing. Is het een normale zaak dat de leiding geen gehoor geeft? Alles wordt teruggekoppeld naar de (financiele) administratie die vervolgens slechts een nieuwe rekening stuurt. Op de eerste geschreven letter na 3 brieven zit ik nog steeds te wachten.Met vriendelijke groet,Peter Hunt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.