BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

gemakzucht ticketservice.nl

Bijdrage door gebruiker
23-04-2005
1 reactie

geachte heer mevrouw

ik had en vraag inverbandmet enresevering voor het concert van Queen

in de Goffert stadion in Nijmegen op 10-07-5

dit is en extra concert van de band nu komt mijn vraag

ik had gereserveerd op 12-03-05 voor het concert op 10-07-05

bij ticketservice.nl op 14 -03--05 heeft mijn vriendin haar dochter deze per bank betaald maar zij was vergeten om het reseveringnummer er bij te zetten toen ze thuis komt zag ik het dus belde ik gelijkt naar ticketservice op met de mededeling dat mijn dochter de kaartjes had betaald maar zij was het reseveringsnummer vergeten dat zouden dan nakijken en ze zouden twee weken terug bellen dat gebeurde dus niet.Dus ik weer bellen naar tickerservice weer het verhaal uit gelegd aan de medewerkers van ticketservice ze gingen het weer nakijken en want we hadden de rekingnummer van mijn dochter ook al door gegeven waar het vanaf kwam want wij hadden twee kaartjes besteld voor rolstoelplaatsen omdat mijn vriendin invalide is. het lijkt mij dan niet zo moeilijk om dat na te trekken want hoeveel rolstoelplaatsen er bij zo concert. en toch deden zij er erg moeilijk over.gisteren belde zij eindelijk terug met de mededeling dat er gaan plaatsen meer zijn want en dat het geld terug gestort wordt op de rekening van mijn dochter dud nu hebben we geen kaartjes voor het concert is daar danhelemaal niets aan te doen er was betaal maar omdat op de er geen reseveriongnumeer bestond is hij geannullerd door hun maar we hadden het meteen gemeld aan ticketservice

ik hoop dat u er wat aan kan doen

met vriendelijk groeten ,

caddy valentin

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.