BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

geen mol, maar wat dan wel?

Bijdrage door gebruiker
10-09-2007
10 reacties

We hebben een moestuin. Dit jaar hebben we hem niet beplant.Er staat dus werkelijk niets in!!!Sinds een week is er een beestje bezig de tuin "om te spitten"Helaas aan de vroege kant, had hem liever even in het voorjaar, grinnik.Maaaaar, we kunnen nergens gaten vinden. De route blijft niet hetzelfde. Het is absoluut GEEN mol, er zijn geen molshopen.Wat het wel is, komen we waarschijnlijk alleen achter door hem te vangen, maar hoe doe je dat. Daar moet je natuurlijk eerst weten welk dier het is, en zo kun je met deze vraag in een kringetje blijven.De aarde is eigenlijk niet veel hoger, wel los. Er is geen gang te vinden. Dus er een fles inzetten, of vieze dingen erin doen lukt niet.We hebben een molleklem gezet. omdat we er doodgewoon vanuit gingen dat het een mol zou zijn. Maar het beestje gaat daar mooi omheen, slim is hij dus wel.We wonen dichtbij de Linge, maar een woelrat lijkt me te groot voor de hoeveelheid losse grond.Wie heeft er een goed idee?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)