Hallo,
Ik ben, zonder dat ik daarvoor opdracht heb gegeven, een groot aantal foto's van mijn SD-card (ultra II) kwijt.
Heeft iemand een tip, hoe ik deze eventueel kan terugvinden? Ik ga er vanuit dat deze in een verborgen bestand zijn opgeslagen. Ik heb inmiddels al een scan laten uitvoeren door RECUVA, zonder enig resultaat.
Omdat het (uiteraard) om belangrijke foto's van een communiefeest gaat, zou het enorm jammer zijn als deze als verloren moeten worden beschouwd.
Met vriendelijke groet,
Bert v. Beek