BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fotoalbum Kruidvat

Bijdrage door gebruiker
10-07-2009
8 reacties

Wij zijn al 4 weken bezig om ons fotoalbum goed te krijgen. Foto's zijn haarscherp (spiegelreflex camera) zelfs na inzoomen. Eerste album was gewoon slecht, foto's gekorreld en gestreept en blauwe luchten veel te blauw. Kruidvat'eiste' recht op herstel. Hiermee akkoord gegaan, hopende dat het beter zou worden. Vorige week zaterdag weer klaar, maar nog steeds erg slecht (filiaalmanager van Kruidvat vond het wel meevallen) vonden wij. Geld terug nog steeds een probleem (bij de eerste keer hadden we dat al gevraagd eigenlijk). Als het nu aanstaande maandag weer niet goed is, moeten we ons maar rechtstreeks tot hun afdrukcentrale wenden. ???????

Volgens mij mag dit dus helemaal niet, ik ben bij hun klant !!

En hebben wij eventueel (na zoveel geduld) toch gewoon recht op geld terug ?

m.vr.gr.

Marina

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.