BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ervaringen met ticketpoint

Bijdrage door gebruiker
28-05-2007
Reageer

4 kaarten besteld on line via ticketpoint voor Toppers 2007 via automatische incasso betaald. Daarna brief van ticketpoint dat zij het bedrag niet kunnen innen en of ik het opnieuw wil overmaken. Bankafschrift via e-mail gestuurd en daarna, omdat ticket point dacht dat ik het bedrag gestorneerd had, de bankafschriften van 3 weken daarna van het afgeschrevenbedrag ook nog per email verzonden.

Mail terug,wordt uitgezocht, dus helemaal niet, nooit meer wat gehoord en 10 dagen voor het concert zijn ze niet telefonisch te bereiken. De postbank schriftelijk benaderd waar mijn geld á 126.50 euro is gebleven, echter na 2 1/2 maand nog niets gehoord.

Je staat dus machteloos !!!!!!!! Ook zo'n ervaring????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.