Nog altijd kunnen we geen gebruik maken van de Efteling tickets gekocht in december vorig jaar. Er is ook nog geen openingsdatum van Efteling bekend. Heel zuur voor het park, maar ook voor de consument. Ik wil mijn geld terug, kom hoe dan ook in de toekomst terug, maar wil niet gebonden zijn aan een zeer korte periode met mogelijke data; ik wil dat de geldigheid van tickets naar tenminste een jaar wordt verlengd en anders mijn geld terug. Hoe staan andere consumenten hier in en wat is je recht als consument?