Hallo, voor de verjaardag wilden de kids graag naar de efteling. Zo hebben we 2 tickets enkele maanden geleden gekregen,online aangekocht voor44 euro/stuk. Door vervelende omstandigheden is het niet gelukt te gaan en de kaartje vervallen in februari 2020. Graag wil ik (desnoods tegen bijbetaling) de tickets verlengen zodat ze alsnog hun verjaardagscadeau in het voorjaar kunnen benutten. De klantenSERVICE van de Efteling zegt niets te kunnen betekenen, ze vergelijken het met een gekocht theaterticket en herroept zich op hun voorwaarden. Hierover ben ik ZEER teleurgesteld en boos!
Een theatervoorstelling is eenmalig, daarvoor zijn al kosten gemaakt en heeft een vast dag. Hierbij is het een tegoed voor een dagbezoek, nog in te plannen, het is als je een ticket aan de kassa koopt echter is het nu al betaald. Dat geld kan niet zomaar weg zijn..... ik verwacht voor de betaling van 88 euro voor 2 tickets ook een zeker SERVICEniveau, dit wordt nu absoluut niet waargemaakt. Ik heb het al bij wat vrienden gecheckt maar ook hadden meer verwachten van de Efteling als deze botte afwijzing. Ik hoop op een goede oplossing van de Efteling, het zou het ze zeker sieren als ze daar coulance in hanteren, omdat het reguliere tickets zijn (geen actie) En als ze daarvoor administratiekosten moeten amaken die ik dan moet betalen snap ik dat ook, maar geen service verlenen past heb niet als ze zich zo op hun gast richten en hen een geweldige ervaring willen bezorgen.... Deze ervaring start namelijk al bij aankoop van een ticket en dat is voor mij nu (als) een absolute dissatisfier!