BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dagje wellness, wie heeft er ook slechte ervaringen?

Bijdrage door gebruiker
06-09-2020
5 reacties
Ik lees hier veel negatieve reacties over dagjewellness, al in 2017 werd geklaagd over de boekingskosten die bedroegen toen slechts 5 euro.... Later klaagde iemand over de dagjewellness bij de Zwaluwhoeve. Ondertussen is in al die jaren totaal niets gedaan aan de oplichterspraktijken van dagjewellness... De boekingskosten bedragen momenteel 18 euro!!!! Reden: 'Ja corona he'. Nog even en mijn voucher verloopt en inwisselen heeft geen zin want met voucher en boekingskosten is de entree nog hoger dan regulier. Ik noem dit pure oplichterij! Iemand ooit geprobeerd om dit aan te kaarten bij Kassa, Radar, consumentenbond of nationale ombudsman, rechtsbijstand enz? Hoor graag de ervaringen.
Mensen die problemen hebben met dit bedrijf mogen zich melden, misschien dat we collectief iets kunnen beginnen...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.