CosmoGirl stuurt mij een aanmaning voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb. Mijn dochter heeft voor Sinterklaas in 2017 een jaarabonnement gekregenwat de Sint (ondergetekende)haar cadeau heeft gedaan. Bewust voor optie gekozen dat ik het iemand cadeau wilde doen, zodatik zeker wist nergens aan vast te zitten, stoptautomatisch na een jaar. Dit abonnement is toch doorgezet. Ze stuurden me een factuur van nieuw abonnement, daar heb ik destijds al mail over gestuurd dat dit niet correct was, een vergissing. Ik heb daar nooit een reactie op ontvangen. En deze week ontvang ik ineens een aanmaning.
Ze zijn niet bereikbaar via de diverse telefoonnummers, die staan in de brief of de site. Althans, na 21 minuten, 15 minuten en 13 minuten heb ik de verbinding verbroken. Ook geen reactie via mail ooit ontvangen (in de aanmaning staat hier overigens in de automatisch opgemaakte brief een . vermeld ipv mailadres) en ook nu weer niet en ook Messenger bericht wordt wel gelezen lijkt het maar niet op gereageerd. Het lijkt een eenzijdige communicatie, in ontvang alleenbriefmet aanmaning er op.
Wat zijn jullie ervaringen met CosmoGirl?Hoe kan ik met hen in contact komen?Wat is verstandig om te doen?