Voor mijn gehandicapte nicht kocht ik vorig jaar 2 tickets voor het concert van Frans Bauer op 17 december 2006.
Doordat ik pas kort terug ben van een langdurige buitenlandse reis was ik niet op de hoogte dat het vervangende concert inmiddels heeft plaatsgevonden.
Ik vrees nu dat ik naar mijn geld kan fluiten, maar nog erger vind ik het om mijn nicht teleur te stellen.
Wie heeft er nog een kaartje over (liefst 2 ivm begeleiding) uiteraard tegen betaling voor 12 mei (matinee) Toevallig haar verjaardag