BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Centerparcs AH actie

Bijdrage door gebruiker
09-11-2010
21 reacties
Wij hebben meegedaan aan een AH zegel actie. Met een vol zegelboekje kon men een gratis midweek bij CenterParcs boeken. Dit heb ik gedaan en 22 november zullen we daar verblijven.

Om te reserveren moet gebeld worden. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat het park van onze keuze niet meer beschikbaar was. Er waren nog twee parken beschikbaar voor de door ons gewenste periode. Eén daarvan was De Vossemeren. Op dit park zou men dan een hotel krijgen i.p.v. een huisje, maar wel inclusief ontbijt. Na overleg met de thuisban hebben we het hotel op De Vossemeren geboekt, inclusief ontbijt. Dit staat ook op op de bevestiging.

Nu krijg ik (2 maanden later) een brief van CenterParcs met de melding dat per abuis ontbijt is geboekt. In deze brief verwijst zij naar de actievoorwaarden waarin staat dat het verblijf gratis wordt aangeboden zonder extra services.

Wat kan ik doen? Op de bevestiging die ik heb, staat duidelijk: inclusief gratis ontbijt. Is deze nog iets waard? Bovendien hebben we het ontbijt meegenomen in ons besluit naar welk park we wilden gaan, want een huisje is makkelijker met een kind!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.