Ook ik had net als zoveel anderen veel boodschappen gedaan en dus snel 80 zegeltjes gespaard voor 2 extra gratis kaartjes.13 feb had ik geboekt voor 8 juni 1 rang.Superblij natuurlijk. Maar helaas 7 dagen!!! nadien kreeg ik een mailtje er was iets fout gegaan met de boeking.Dus weer opnieuw geprobeerd helaas 1e rang uitverkocht maar wat schetst mijn verbazing mijn code's doen het ook niet meer ! Dus de volgende dag ticketpoint gebeld helaas optie1 of 6 overbelast maar innmiddels alwel 90 min verder ( 90 x 45 eurocent ) die gratis kaartjes heb ik inmiddels zelf betaald.Toen mailtjegestuurd kreeg na 1 dag antwoord opnieuw proberen of maar even kontakt opnemen met ticketpoint ! Ze snappen zeker zelf niet datze niet telefonisch te bereiken zijn of misschien moeten die"gratis kaartjes "toch door iemand betaald worden wjzelf dus !
Heeft iemand nog een tip voor mij ?Klagen bij ticketpoint of C1000 heeft nog niets opgeleverd