Hallo!
Mijn ouders, naiefals ze zijn, hebben een paar dagen (3 dagen)geleden via Budgetticket kaartjes voor de dijk besteld. Maar vele te duur natuurlijk. Als ze nu alleen maar evne overlegd hadden....
Is er nog een manier om hier onderuit te komen? Concert is pas in juli 2007. Of is het een geval van vette pech....
Laat me weten als je weet hoe dit in elkaar zit.
Groet,
Melissa