ik heb 2 maanden geleden een cap besteld bij hjstore in groningen. hierbij is het bedrag 2x afgeschreven en de bestelling (een yums cap) nog steeds niet geleverd. de bestelling dateert inmiddels van 2 maanden geleden. telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar en reageert slechts éénmaal op de vele emails die ik hen inmiddels verstuurde. graag uw advies over de te nemen stappen om of de bestelling alsnog te krijgen, desnoods tweemaal of mijn geld terug te krijgen