BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Belediging door eigenaar van restaurant

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-07-2006
  •  
16 antwoorden
  •  

Hedenavond zijn wij uit eten gegaan vanwege trouwdag met onze kinderen van 7 en 5 jaar. Zij hebben zich keurig gedragen en bleven bijna de gehele avond keurig op hun plekje zitten. Halverwege ons eten (zij waren toen reeds klaar) hebben zijhun stoel verlaten om vervolgens lekker nabij onze tafel om een boom telopen en grapjes tegen ons te vertellen. De eigenaar reageerde toen eigenlijk hierop (zonder enige reden aangezien het terras om ons heen niet bezet was) dat zij de stoelen verschoven, wat helemaal niet aan de hand was. Dit werd aan ons indirect verteld door een medewerker met het verzoek om te blijven zitten. Wij reageerde hier verbaasd om want hadden totaal niet in de gaten dat hij het over ons had. Later werd er nog een opmerking richting ons geplaatst over de kinderen. Bij het afrekenen heb ik hem op zijn opvatting van gastvrijheid hierover aangesproken en toen trok hij van leer door te zeggen dat wij de kinderen beter moesten opvoeden. Hierdoor ontstond er een discussie welke niet echt genuanceerd was van zijn kant. Onze kinderen trokken dit zichzelof ook aan en vroegen zich af of zij niet lief geweest waren. Ik wil hier een klacht van maken richting het restaurant maar ik zal absoluut nul op het request krijgen bij het restaurant zelf. Mijn vraag is bij welke organisatie ik deze klacht kan neerleggen en wat miijn rechten hierin zijn.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.