BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bart Smit

Bijdrage door gebruiker
20-11-2012
3 reacties
Mijn tante heeft bij Bart Smit voor een dagaanbieding een Winx Pop gekocht. Deze bleek na openmaken van het kado'tje niet te werken. Bart Smit heeft niet aan mijn tante uitgelegd dat ze de pop kon controleren in de winkel en hierin zijn zij dus nalatig geweest. Aangezien het aparte batterijen zijn die BS niet verkoopt en de poppen niet meer op voorraad zouden zijn, krijgen wij alleen het aankoopbedrag van BS terug als wij het retour sturen. Ze geven aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het controleren van het 'waar' in de winkel maar dat de koper dat zelf moet doen! ook bieden ze geen gelijkwaardig product aan. (de pop is nl normaal rond 25 euro in de winkel, en was 9 euro in de aanbieding). Is het normaal dat er alleen het koopbedrag wordt aangeboden? en dat wij ten alle tijden voor het controleren van de spullen verantwoordelijk zijn voordat wij iets kopen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.