Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat diverse distributeurs van dvd-boxen de laatste maanden de prijs van een tv-serie opdrijven van ca 50 euro per volledig seizoen naar 70 euro.
Dit terwijl de zelfde series in engeland nog steeds voor 50 euro worden verkocht.
20 euro betalen voor nederlanse ondertiteling is te veel!