BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

zorgverzekering

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-03-2006
  •  
1 antwoord
  •  

wij(echtpaar van 69 jaar) zijnbegin januari, per e-mail,van verzekering veranderd en in zee gegaan methet IAK in Eindhoven.Hebben als reactie een brief ontvangen met de mededeling dat wij door die brief aan kunnen tonen dat wij verzekerd zij.Inmiddels is het bijna April is er in januari voor een persoon premie automatisch afgeschreven daarna niets meer.

Na herhaaldelijks per e-mail (4x)en telefoon (niet door tekomen) vragen hoe en of wij wel beide verzekerd zijn en de premie die maar oploopt en ingestuurde decleraties niets helemaal geen reactie ook geen polis of afwijzingen of watdan ook.

Teneinderaad richt ik mij tot "kassa" met de vraag

Hoe kom inkontakt met die verzekering?

web:WWW.IAK.NL een keurige side met alle in en outs, maar reageren niet dus.

bij voorbaat hartelijk dank voor u reactie.

Robvan Klooster

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.