Hoe kan het dat de NVWA in maart hoort van dioxine in aan Nederland geleverde zalm en dat dit pas op 9 mei bekend maakt ?
En hoe kan het dat de NVWA het niet nodig vindt om het bedrijf bekend te maken die deze zalm op de markt heeft gebracht ?
Betekent dat dat de NVWA vindt dat ik de zalm die in mijn vriezer ligt maar gewoon moet opeten ondanks het risico van aanwezig dioxine ?
Wat is het nut en belang van deze organisatie dan nog als zij besluit dat ik maar giftig voedsel moet eten ?